Rašiau LinkedIn šį straipsnį prieš 1 metus laiko, kai tik prasidėjo pandemija 2020 m.
Matau, kad patarimai vis dar aktualūs
1.Pradėk darbo dieną kuo anksčiau. Taip darbus pabaigsi anksčiau ir bus didesnis pasitenkinimo (ir pasitikėjimo savimi) jausmas.
2.Susirask darbui tinkamą tylią vietą. Šeimos nariams leisk suprasti, kad „esi darbe”… ir „būk darbe”.
3.Suplanuok skambučius / konferencinius pokalbius su kitais iš anksto. Taip netrukdysi jiems dirbti, o jie netrukdys Tau.
4.Pasidalink savo darbo planais su kolegomis ir vadovu. Taip kiekvienas žinos kaip su Tavimi susisiekti ir ką Tu veiki.
5.Reguliariai daryk pertraukas ir jei išeina – įkvėpk gryno oro. Taip palaikysi aukšta energijos lygį.
6.Pabendrauk su kolegomis, idealiu atveju per „kavos pertraukėles”. Pasinaudok vaizdo transliacijomis ar kitomis tinkamomis komunikacijos priemonėmis, kad palaikytumėte komandos dvasią.
7.Grupuok susijusias veiklas ir darbus. Taip būsi produktyvesnis.
8.Atskirk asmenines užduotis nuo darbinių. Taip išliksi susikoncentravęs.
9.Dieną baik rytojaus planu. Kitu atveju, „nenumatyti” įvykiai lengvai sujauks rytojų.
10.Laisvu metu nedirbk. Palik visus įrenginius „darbe”, o laisvą laiką praleisk su šeima.
Kitu atveju išlieka didelė tikimybė, kad atsidursite būsenoje “dirbu namuose, miegu darbe”… kurioje tiek produktyvumas, tiek pasitenkinimas dramatiškai krenta. Sėkmingos adaptacijos linkėdamas ????!