Stress Off – Specializuota 6 dienų streso valdymo programa

Specializuota 5 dienų streso valdymo programa

“Puiki programa. Pateisino ir viršijo dvigubai mano lūkesčius. Ačiū labai. Labai patiko programos tempas, dėstomos temos, gilios įžvalgos, pateikti įrankiai bei atsipalaidavimo programos. Aukščiausio lygio gyvenimo, užimtumo ir žinių pateikimo kokybė. Tai buvo atostogos su gilia įžvalga į save, savęs pažinimas, svajonės išgryninimas ir sielos atskleidimas.” Daugiau atsiliepimų.

Mes kiekvieną dieną siekiame (arba mus verčia siekti) užsibrėžtų tikslų – nauja sutartis su klientu, darbuotojų susirikimas dėl numatomų iššūkių įmonės veikloje, naujos reklaminės akcijos pristatymas, produkto įvedimas, konflikto su klientais išsprendimas, statybų leidimo gavimas, naujo patiekalo pagaminimas, atostogų planavimas…

Nuolatinis lenktyniavimas su terminais, ribotais ištekliais. Šiems tikslams pasiekti mums reikalinga energija. O stresas – yra pagrindinis energijos šaltinis. Tačiau netinkamas streso valdymas sąlygoja šias dažniausiai visiems žinomas neigiamas pasekmes:

- Sumažėjęs produktyvumas ir darbingumas
- Bloga nuotaika ir padidėjęs irzlumas
- Nusilpusi imuninė sistema (lengvai kabinasi peršalimai ir virusai)
- Prastas miegas
- Nuolatinis nerimas
- Sutrikusi atmintis ir mąstymas
- Neatidumo klaidos, kurių anksčiau nedarėte
- Pašliję santykiai su kolegomis ir namuose

Šį sąrašą būtų galima tęsti be sustojimo, nes nieko nepaminėjome apie tokias tipines netinkamo streso valdymo pasekmes kaip padidėjęs kraujospūdis, padidėjusi rizika susirgti vėžiu ar būti ištiktam infarkto. Esmė ta, kad visa tai yra ne kas kita, kaip Jūsų investicija, siekiant gauti norimą rezultatą (geras darbo užmokestis, karjera, pripažinimas, naujas automobilis, puikus vaikų išsilavinimas, namas gražioje vietoje ir t.t.). Ar iš tikrųjų Jūsų grąža iš šios investicijos yra adekvati? O gal ji yra neigiama?

Šios unikalios ir specializuotos programos metu, Jūs išmoksite, kaip valdant pagrindinį energijos šaltinį – stresą, Jūs galite padidinti grąžą iš savo investicijos, t.y. kaip patiriant mažiau neigiamo streso pasekmių (arba jų iš vis išvengiant) džiaugtis pasiektais rezultatais.

Programos metu dalyviai:

- Supras, kaip veikia stresas, kokia jo įtaka mūsų sveikatai, energijai, santykiams, išvaizdai, senėjimui
- Identifikuos akivaizdžius pirmuosius streso įspėjamuosius ženklus
- Nustatys savo biologinį amžių ir taip objektyviai pamatuos nevaldomo streso pasekmes organizmui
- Susipažins su skirtingai į stresą reaguojančių žmonių tipais, nustatys savo asmeninį „streso tipą”
- Susipažins su 5 pagrindiniais streso valdymo įgūdžiais ir sužinos, kuriuos įgūdžius reikia lavinti, siekiant suvaldyti stresą
- Atliks individualius savianalizės testus, kurie padės įvertinti esamą 5 būtiniausių įgūdžių lygį
- Mokinsis naujų streso valdymo įgūdžių, metodikų ir juos bandys taikyti praktikoje
- Sukurs individualų 4 savaičių streso valdymo planą pagal profesionalų rekomendacijas
- Sumažins savo svorį 1-2 kg (tai nėra lieknėjimo kursai, tačiau yra didelė tikimybė, kad dalyviai pajus šį „šalutinį” efektą)
- Gerai išsimiegos ir pakels savo nuotaiką
- Atstatys arba padidins savo darbingumą ir energiją

Kodėl ši programa:

a. Tai moksliniais tyrimais paremta programa, kuri garantuoja apčiuopiamus ilgalaikius rezultatus.
b. Tai į sprendimą orientuota programa, kurios metu ne tik „sutvarkomos” neigiamos streso pasekmės, bet ir suteikiamos reikalingos žinios su įgūdžiais, kurie leidžia valdyti stresą, arba kitaip tariant – šalinti priežastis stresui pasireikšti.
c. Tai yra individuali, konkrečiam žmogui pritaikyta programa, po kurios kiekvienas dalyvis gaus asmeninį „sprendimą”.
d. Programa koncentruojasi tik ties 5 pagrindiniais streso valdymo įgūdžiais, kurie duoda didžiausią rezultatą.
e. Programos metus yra derinami užsiėmimai patalpoje ir lauke, naudojami naujausi streso valdymo metodai, kas užtikrina įtraukiančią ir motyvuojančią mokymų atmosferą.
f. Mokymai vyksta atokioje („izoliuotoje”) aplinkoje, kas užtikrina konfidencialumą ir privatumą.
g. Grupės dydis yra ribojamas iki 12 asmenų – taip užtikrinama, kad kiekvienas dalyvis gautų reikiamą dėmesį.
h. Keturios individualios konsultacijos per keturias savaites po programos, garantuoja sėkmingą Jūsų pokytį.
i. Programos specialistai yra pripažinti savo srities ekspertai

Programos formatas

Siekiant užtikrinti programos efektyvumą, jos trukmė yra 5 savaitės. Ji susideda iš 5 dienų „stovyklos” ir 4 savaičių individualaus darbo.

„Stovyklos” programos trukmė – 5 dienos (atvykimas į programos vietą sekmadienį 14.00 valandą ir išvykimas penktadienį 14.00 valandą). Per kitas keturias savaites klientui patogiu metu yra suteikiamos 4 individualios konsultacijos, kurių kiekvienos trukmė 45 minutės.

Grupės dydis

Dėl programos specifikos grupės dydis yra ribojamas iki 12 asmenų.

Kam skirta ši programa

Ši programa skirta visiems žmonėms, kurie dirba įtemptą darbą, daug keliauja darbo reikalais, užima vadovaujančias pareigas. Taip pat ši programa idealiai tinka asmenims, kurių darbas yra susijęs su nuolatos besikeičiančiomis sąlygomis, bei visiems, kurie pastebėjo neigiamus streso simptomus. Atlikti testą ir įvertinti ar kenčiate nuo neigiamų streso simptomų galite paspaudę ant šios nuorodos: www.stress-off.lt/streso-testas/

Papildoma informacija apie programa

Kanados streso institutas, kurio vienas iš įkūrėjų buvo Dr. Hans Selye (dar žinomas kaip „streso tėvas”) nuo 1980 metų pradėjo streso valdymo mokslinius tyrimus, kurie truko 24 metus. Tyrimo metu buvo dirbama su 89.000 žmonių iš (JAV, Kanada ir Italijos) ir buvo nustatyti šie pokyčiai:

_________________________________________Po 4 Mėnesių    Po 8 Mėnesių

Kūno amžiaus „jaunėjimas”                                                            3.5 metų            11.4 metų
Nedarbingumo sumažėjimas                                                       42%                       56%
Vizitų skaičiaus pas gydytojus sumažėjimas                    28%                       53%
Kraujo spaudimo sumažėjimas                                                   51%                        91%
Komforto jausmo padidėjimas                                                    41%                        62%
Neadekvačių reakcijų į stresą sumažėjimas                      41%                        49%
Atsistatymo po streso laiko sumažėjimas                           28%                        38%
Gebėjimo sąmoningai atsipalaiduoti padidėjimas     17%                         37%
Pradingo nerimas/pasitaisė nuotaika                                      32%                        68%
Imunoglobulino (IgG) A padidėjimas*                                  24%                        31%
T ląstelių padidėjimas**                                                                        21%                        28%

* IgG (dar kitaip žinomi kaip antikūnai) gamyba, tai imuninė organizmo reakcija į infekcijas. Ši reakcija padaro „įsibrovėlius” nekenksmingais

** T ląstelės (dar kitaip žinomi kaip T limfocitai) lemia ląstelinį imunitetą t. y. naikina užkrėstas ir vėžines ląsteles, taip pat svarbūs imuniteto reguliacijai